- 1035 skatījumi
Jau 2020. gada pavasarī Covid – 19 sakarā izsludinātais ārkārtas stāvoklis valstī apturēja daudzas mūzikas un mākslas skolu ieceres rīkot un piedalīties dažādos konkursos, festivālos, koncertos. Taču, arī mēs Nīcas Mūzikas skolā meklējām iespējas, kā audzēkņu un pedagogu ieguldīto ikdienas darbu, gatavošanos konkursiem neatstāt bez ievērības, jo saprotam, cik svarīgi audzēkņu personības un karjeras izaugsmē ir attīstīt mērķtiecību, neatlaidību, gūt prieku no procesa, bet tiekties uz augstvērtīgu rezultātu.
Jau 2020. gada pavasarī Covid – 19 sakarā izsludinātais ārkārtas stāvoklis valstī apturēja daudzas mūzikas un mākslas skolu ieceres rīkot un piedalīties dažādos konkursos, festivālos, koncertos. Taču, arī mēs Nīcas Mūzikas skolā meklējām iespējas, kā audzēkņu un pedagogu ieguldīto ikdienas darbu, gatavošanos konkursiem neatstāt bez ievērības, jo saprotam, cik svarīgi audzēkņu personības un karjeras izaugsmē ir attīstīt mērķtiecību, neatlaidību, gūt prieku no procesa, bet tiekties uz augstvērtīgu rezultātu.
Pirms brīvlaika tika nolemts, ka profesionālās ievirzes izglītībā nedrīkst notikt grupu stundas, tikai individuālās. Tādēļ mēneša jautājums: Vai ir racionāli mūzikas skolās strādāt tikai individuālās stundas, bet grupu stundas - nē?
Godinot savu novadnieku, latviešu gaismas saucēju dzejnieku Ausekli, un, saglabājot latviešu a cappella kora dziedāšanas tradīciju, kopš 2005.gada Alojas pašvaldība organizē bērnu kora dziesmu jaunrades konkursu.
Konkursa mērķi ir motivēt jaunos autorus radīt latviskas un mūsdienīgas dziesmas bērnu korim un dot iespēju mūzikas skolu koriem izpildīt savu vienaudžu komponētus darbus.
Godinot savu novadnieku, latviešu gaismas saucēju dzejnieku Ausekli, un, saglabājot latviešu a cappella kora dziedāšanas tradīciju, kopš 2005.gada Alojas pašvaldība organizē bērnu kora dziesmu jaunrades konkursu.