Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskola (LMMDV) projekta “Konkurētspējīgas mācību vides nodrošināšana PIKC LMMDV” ietvaros ir saņēmusi atbalstu no Valsts Kultūrkapitāla fonda mērķprogrammas “Mūzikas un dejas mākslas izglītības iestāžu materiāli tehniskās bāzes uzlabošana” 3, 400 EUR apmērā. Projekta ietvaros ir iegādāta jauna flauta, klarnete un vijoles komplekts.
Emiļa Melngaiļa Liepājas mūzikas vidusskolas absolventa Edgara Čužinska vienreizējās stipendijas 500 EUR apmērā pirmo reizi ir piešķirtas diviem Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas (LMMDV) audzēkņiem – Pēterim Caunem un Annikai Lankai.
Pavasarī ieviestie ierobežojumi un ārkārtas situācija bija līdz šim nepieredzēts izaicinājums kultūrizglītības sistēmai, tai skaitā arī Jūrmalas Mūzikas vidusskolas gandrīz 80 pedagogu lielajam kolektīvam, administrācijai un tehniskajam atbalstam, kad no klātienes apmācības sistēmas bija nedēļas laikā jāpāriet uz attālināto apmācību. Tomēr marta brīvlaika periodā Jūrmalas Mūzikas vidusskola veiksmīgi un operatīvi sagatavojās jaunajam mācību posmam.
Vienu reizi divos gados, rudenī Viļņas Jaunā Viļņas mūzikas skola kopā ar Lietuvas akordeonistu asociāciju, Viļņas akordeonistu asociāciju un Viļņas Broniusa Jonuša mūzikas skolu kopš 2016. gada. aicina jaunus mūziķus piedalīties Starptautiskā V. Furmanaviča mūzikas skolu un vidusskolu jauno akordeonistu festivālu-konkursā. Vaclovas Furmanavičius (1929-1992) bija ievērojamais lietuviešu akordeona spēles pamatlicējs.
Lielvārdes novada mūzikas un māksla skola VKKF mērķprogrammas “Nākotnes kultūras piedāvājuma veidošana visas kultūras nozarēs” ietvaros šā gada 28.,29.un 30.septembrī īstenoja projektu “Meistarklašu cikls profesionālās ievirzes mūzikas pedagogiem”. Ievērojot visus epidemioloģiskās drošības noteikumus, bija iespējams šos pedagogu profesionālās pilnveides kursus noorganizēt klātienē.
Lielvārdes novadā šogad Skolotāju dienā tika sveikti tie skolotāji, kas spēja ļoti ātri un veiksmīgi pārstrukturēt savu darbu attālinātas mācīšanas apstākļos. Mūsu skolā tā bija koncertmeistare Marina Kravčenko. Viņa ne tikai iespēlēja, ierakstīja un nosūtīja audzēkņiem visus pavadījumus, bet neskaitāmas reizes tos pārrakstīja, piemērojoties audzēkņa izvēlētajai interpretācijai un izpildījuma niansēm, tādējādi būtiski atvieglojot gan audzēkņu, gan viņu specialitātes pedagogu darbu attālinātā darba apstākļos.