2017./2018.m.g.

Alfrēda Kalniņa Cēsu Mūzikas vidusskolā norisinājās Kārļa Auzāna meistarklase

Zvaigzne neaktīvaZvaigzne neaktīvaZvaigzne neaktīvaZvaigzne neaktīvaZvaigzne neaktīva
 

6.decembrī Alfrēda Kalniņa Cēsu Mūzikas vidusskolā notika meistarklases stīgu instrumentu spēles pedagogiem un audzēkņiem „Kā es iemācījos runāt mūzikas valodā. Mūzikas improvizācija.” Tās vadīja Latvijā pazīstams mūziķis, komponists, producents, grupas Melo M vadītājs Kārlis Auzāns.

6.decembrī Alfrēda Kalniņa Cēsu Mūzikas vidusskolā notika meistarklases stīgu instrumentu spēles pedagogiem un audzēkņiem „Kā es iemācījos runāt mūzikas valodā. Mūzikas improvizācija.” Tās vadīja Latvijā pazīstams mūziķis, komponists, producents, grupas Melo M vadītājs Kārlis Auzāns.

Meistarklasēs piedalījās Vidzemes reģiona jaunie čellisti. Kārlis Auzāns dalījās savā pieredzē, kā viņš nonācis līdz lēmumam izvēlēties čella spēli kā savu nākotnes profesiju un ienākumu avotu. Viņš uzsvēra, ka bez vecāku pamudinājuma un atbalstam noteikti nebūtu to izdarījis, jo visiem bērniem 12-13 gadu vecums ir krīzes laiks, kad neko vairs negribas darīt un tiek pamestas daudzas iesāktās lietas, kas prasa piepūli un pacietību.

Mūziķis kopā ar bērniem muzicēja un parādīja pirmās iemaņas improvizācijā, kā arī demonstrēja, kādas iespējas un krāsas var panākt uz instrumenta, pielietojot mūsdienu tehnoloģijas.

Meistarklašu noslēgumā Kārlis Auzāns uzaicināja Dzērbenes un Alfrēda Kalniņa Cēsu Mūzikas vidusskolas vecāko klašu čellistus spēlēt kopā ar Melo M Megaorķestrī Rīgā 29. decembrī, kurš sevī apvieno vairāk nekā 50 dažādu paaudžu čellistus. Šogad šo iespēju izmantoja 6. klases audzēkne Debora Dadzīte un 2.kursa audzēknis Pauls Ēriks Skujiņš.

Savā pieredzē dalās Ilze Petrovska, AKCMV stīgu instrumentu spēles nodaļas vadītāja: „Mēs jūtamies ļoti pagodināti par šādu iespēju un noteikti izmantosim piedāvājumu nākamajā gadā, kurā centīsimies piedalīties ar jau lielāku audzēkņu skaitu. Domāju: šo meistarklašu mērķis – veicināt audzēkņu muzikālo un radošo spēju attīstību, iedvesmot un motivēt mācīties iepazīt mūzikas valodu, pilnveidot un papildināt pedagogu prasmes un zināšanas profesionālajā darbības jomā – pilnībā īstenojās.”

©2024 LMIIA

Search